Λίγα λόγια για τα Iveco Irisbus CityClass και η γνώμη μου για αυτά.
Λίγα λόγια για τα Iveco Irisbus CityClass:
Τα Irisbus CityClass κατασκευάστηκαν από το 1997 έως το 2009. Το 2004 Ο Ο.Α.Σ.Θ. πήρε 24 οχήματα με 2 πόρτες και 24 με 3 πόρτες που έχουν κινητήρα Euro 3 και το 2007 ο Ο.Α.Σ.Θ. πήρε 41 οχήματα μόνο με 3 πόρτες και με κινητήρα Euro 4. Το κιβώτιο ταχυτήτων του λεωφορείου είναι αυτόματο ZF 5 ταχυτήτων και έχει τελική ταχύτητα 70 με 80 χλμ γιατί το λεωφορείο έχει κόφτη.
Η γνώμη μου για τα Iveco Irisbus CityClass:
Τα λεωφορεία είναι από τα πιο θορυβώδες και από τα πιο φασαριόζικα οχήματα που υπάρχουν στο δρόμο και συνέχεια τραντάζουν λες και είναι έτοιμα να διαλυθούν, αλλά είναι από τα πιο δυνατά σε ανηφόρες και σε επιτάχυνση. Επίσης τα λεωφορεία είναι γνωστά και ως "Οχήματα Ντράγκα Ντρούνγκα" γιατί σε κάθε μικρή λακούβα τραντάζουνε πάρα πολύ, συν ότι οι κατασκευή τους από μέσα είναι πολύ κακή επειδή έχει πλαστικά καθίσματα και είναι σαν πάνφτηνη κατασκευή το εσωτερικό του, αλλά σε εμφάνιση είναι πολύ ωραία.
Τελικά συμπεράσματα:
Τα λεωφορεία είναι πολύ κακής κατασκευής και δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν στους δρόμους γιατί κάνουν πολύ θόρυβο και επειδή το εσωτερικό τους είναι όλα πλαστικά πολύ κακής κατασκευής και μοιάζουνε σαν να είναι όλα πολύ φτηνά. Ναι μεν στις πολύ μεγάλες ανηφόρες ζορίζονται αλλά τα καταφέρνουν μια χαρά και σε επιτάχυνση πάνε πολύ καλά. Παρόλα αυτά δεν αξίζουν να είναι στους δρόμους.
Αξέχαστα είναι τα CityClass και ας κάνουν πολύ θόρυβο. Τουλάχιστον είναι από τα πιο δυνατά λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ.
ΑπάντησηΔιαγραφή