Λίγα λόγια για το Volvo ΕΛΒΟ C04.B7LA ΟΑΣΘ και η γνώμη μου για αυτά. R.I.P. ΕΛΒΟ B7LA?!

Λίγα λόγια για τα Volvo ΕΛΒΟ C04.B7LA ΟΑΣΘ:

Τα B7LA κατασκευάστηκαν από την ΕΛΒΟ το 2004 αλλά ο ΟΑΣΘ τα πήρε από το 2004 μέχρι το 2006 και συγκεκριμένα 22 οχήματα το 2004, 33 οχήματα το 2005 και 36 οχήματα το 2006. Τα οχήματα με αριθμούς 701-722 κατασκευάστηκαν το 2004, τα οχήματα με αριθμούς 723-756 κατασκευάστηκαν το 2005 και τα οχήματα με αριθμούς 801-836 κατασκευάστηκαν το 2006. Τα λεωφορεία έχουν αυτόματο σασμάν ZF 5 σχέσεων και έχουν τελική το πολύ 80 χλμ.

Η γνώμη μου για τα Volvo ΕΛΒΟ C04.B7LA ΟΑΣΘ:

Τα B7LA ναι μεν είναι από τα πιο δυνατά 18μετρα οχήματα οχήματα, αλλά όταν πατάει ο οδηγός το γκάζι ο κινητήρας τους βγάζει πολύ θόρυβο. Παρόλα αυτά είναι πολύ αξιόπιστα σε θέμα του κινητήρα.
Επίσης έχω μπει πολλές φορές σε αυτά τα οχήματα και σε σχέση με τα Irisbus CityClass είναι λίγο καλύτερα σε άνεση και σε αντοχή στον κινητήρα, ενώ στο σασί είναι ότι χειρότερο ever γιατί σκουριάζει εύκολα με τον καιρό και με τα χρόνια σαπίζουν εντελώς και γίνονται ρωγμές στο σασί των λεωφορείων.

Η λυπητερή αλήθεια για τα Volvo ΕΛΒΟ C04.B7LA ΟΑΣΘ:

Δυστυχώς από τα 91 συνολικά λεωφορεία λειτουργούν μόνο 5 από αυτά και επίσης δεν μπαίνουν σε καμία άλλη γραμμή εκτός από το 27. Συγκεκριμένα είναι τα οχήματα με αριθμό 728, 747, 752, 753, 817. Δυστυχώς θα αποσυρθούν και αυτά σε 1 με 2 χρόνια από ότι κατάλαβα εγώ τουλάχιστον.

Τελικά συμπεράσματα:

Τα οχήματα κανονικά αξίζουν να λειτουργούν γιατί είναι από τα πιο δυνατά οχήματα του ΟΑΣΘ και έχουν μπει σε πολλές γραμμές του ΟΑΣΘ, οπότε αν ο ΟΑΣΘ έφτιαχνε κάποια B7LA νωρίτερα τότε θα έμπαιναν και σε άλλες γραμμές του ΟΑΣΘ, αλλά επειδή ο ΟΑΣΘ πήρε τα Leasing έχει αφήσει τα B7LA και από το 2020 ασχολούνται μόνο με τα Leasing.

Δείτε φωτογραφίες και βίντεο εδώ:

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σας δείχνω μερικές ζωγραφιές με λεωφορεία που έκανα στον υπολογιστή μου.

Σας δείχνω 3 θρυλικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

Σας δείχνω μία ζωγραφιά με τον θρύλο των 18μετρων λεωφορείων.