Λίγα λόγια για τα Mercedes-Benz Citaro G O530 Facelift 18m και η γνώμη μου για αυτά.
Λίγα λόγια για τα Mercedes-Benz Citaro G O530 Facelift 18m:
Τα πρώτα 29 Mercedes-Benz Citaro G Facelift O530 τα αγόρασε το 2007 ο Ο.Α.Σ.Θ. με κινητήρα OM457LA και 4 πόρτες. Τα λεωφορεία αν και παλιά κάποια αντέχουν ακόμα και πλέον κυκλοφορούν συνήθως το 774, 780, 782, 786, 792, και 793, αλλά νομίζω ότι κυκλοφορούν και άλλα λίγα οχήματα από την πρώτη παρτίδα. Το 2012 ο Ο.Α.Σ.Θ. αγόρασε 15 οχήματα που πλέον φέτος κυκλοφορούν μόνο 5 οχήματα συνήθως και αυτά είναι τα 931, 935, 937, 938 και 944, αλλά μπορεί να κυκλοφορούν και άλλα 2 ή 3 οχήματα περίπου από την δεύτερη παρτίδα.
Η γνώμη μου για τα Mercedes-Benz Citaro G O530 Facelift 18m:
Τα λεωφορεία αυτά είναι πολύ πιο ασφαλές, έχουν πολύ πιο άνετα καθίσματα, έχουν πολύ καλύτερη επιτάχυνση, είναι λίγο πιο αθόρυβα και πολύ πιο όμορφα για εμένα σε σχέση με τα υπόλοιπα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ. και επίσης δεν βγάζουν σχεδόν καθόλου ντουμάνι από πίσω γιατί είναι πιο "εξελιγμένα" τα μηχανικά μέρη του λεωφορείου, συν ότι τα λεωφορεία είναι πιο φρέσκα και είναι πρωτότυπα και μοναδικά σε σχεδιασμό για μένα.
Τελικά συμπεράσματα:
Τα λεωφορεία μετά από 15 χρόνια περίπου αν και έκαναν πολλά δρομολόγια αξίζουν να είναι στους δρόμους και με το παραπάνω γιατί έχουν να δώσουν πολλά παραπάνω σε σχέση με τα υπόλοιπα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ. Αυτό πιστεύω εγώ τουλάχιστον.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου