Σας δείχνω μία ζωγραφιά με το κορυφαίο 12μετρο λεωφορείο του ΟΑΣΘ. ❤️
Καλησπέρα σε όλους. Σήμερα θα σας δείξω μία ζωγραφιά με το κορυφαίο και θρύλο των 12μετρων λεωφορείων που δεν είναι άλλο από το ΕΛΒΟ Scania C93.113CLL 1998 ΟΑΣΘ #579. Το λεωφορείο αυτό το είδα από την φωτογραφία του Thesstrans και το έκανα ακριβώς ίδιο με την φωτογραφία του Thesstrans. Επίσης έκανα και τις λεπτομέρειες για να μοιάζει με το κανονικό ΕΛΒΟ Scania. Το λεωφορείο το έκανα τόσο υπέροχο, τόσο υπέρ τέλειο και τόσο υπέρ απίστευτο που δεν μπορώ να βάλω καν βαθμολογία για το λεωφορείο, όλα τα καλά έχει. Τελειώνω λέγοντας ότι το έχω πετύχει τόσο πολύ το λεωφορείο που άνετα το βάζω στις Top 3 ζωγραφιές λεωφορείων και αν όχι στην πρώτη θέση σίγουρα στην δεύτερη θέση.
Λίγα λόγια για τα ΕΛΒΟ Scania C93.113CLL 1998 ΟΑΣΘ:
Πριν λίγα χρόνια τα λεωφορεία αυτά τα έπαιρνα κάθε φορά στην γραμμή 54, και 51 σηνήθως, αλλά και στην 1, 1Α, 11, 17, 28, 37, 81 και 89 που πήγαινα για διάφορες δουλειές τότε με τους γονείς μου όταν ήμουν πολύ μικρός. Το λεωφορείο είχε πολύ καλή επιτάχυνση και έπιανε άνετα τα 80χλμ την ώρα. Την τελευταία φορά που ανέβηκα σε αυτά είναι το 2019 όπου 1 λεωφορείο ήταν στην γραμμή 54 και μετά από τότε δεν ξαναμπήκα σε κανένα ΕΛΒΟ Scania. Τα λεωφορεία φορούσαν 4άρι σασμάν ZF και είχε τελική γύρο στα 80 με 85χλμ και λίγο παραπάνω. Δεν ξέρω τι κινητήρα φορούσε, οπότε δεν θα αναφερθώ σε κινητήρα, πάντως ήταν πολύ δυνατός για την χρονολογία του. Τα λεωφορεία αυτά ήταν, είναι και θα είναι ότι καλύτερο σε θέμα κινητήρα, σε επιτάχυνση και σασμάν. Τα φρένα ήταν ένα θεματάκι γιατί ακουγόνταν πάρα πολύ κάθε φορά που φρέναρε σε φανάρια ή σε διασταυρώσεις. Σε άνεση μην το συζητάμε γιατί είχε ξύλινα καθίσματα και δεν ήταν καθόλου άνετα και κάθε φορά που σηκωνόσουν πιανόταν η πλάτη σου και ήταν άβολα. Παρόλα αυτά το λεωφορείο θα είναι αξέχαστο, και μοναδικό και ας μην έχει ποτέ την άνεση σε σχέση με τα καινούργια.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου