Λίγα λόγια για το Mercedes-Benz Citaro FL του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ #1167 και η γνώμη μου για αυτό.


Λίγα λόγια για το Mercedes-Benz Citaro FL του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ #1167:

Το #1167 ήρθε από το εξωτερικό και συγκεκριμένα ήρθε τον Απρίλιο του 2020. Έχουν περάσει 3 χρόνια από τότε και ακόμα συνεχίζει να κάνει δρομολόγια για το 54 κυρίως, αλλά έχει μπει μερικές φορές και στο 56 νομίζω. Το λεωφορείο φοράει σασμάν Voith Diwa 4 ταχυτήτων και φοράει κινητήρα OM457HLA. (Από τους μεγάλους κινητήρες που υπάρχουν σε λεωφορεία που είναι κατάλληλο για ανηφόρες.)

Η γνώμη μου για το Mercedes-Benz Citaro FL του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ #1167:

Το λεωφορείο είναι ωραίο σε εμφάνιση, πάει καλά στα χαμηλά, χωρίς χτυπήματα στο εξωτερικό του λεωφορείου αλλά ούτε είδα από μέσα γκράφιτι τότε, ενώ τώρα τελευταία είδα γκράφιτι από έξω κάτι που δεν μου αρέσει. (Δεν ξέρω αν έχει μέσα γκράφιτι τώρα) Επίσης όταν πατήσει ο οδηγός λίγο το γκάζι τότε το λεωφορείο πηγαίνει σφαίρα λες και έχει 500+ άλογα. Παρόλα αυτά το λεωφορείο για μένα είναι πολύ ωραίο κυρίως σε θέμα κινητήρα.

Τελικά συμπεράσματα:

Τα έχω πει όλα νομίζω, δεν άφησα κάτι. Να σας πω την αλήθεια για μένα το λεωφορείο αξίζει να μπει σε όλες τις γραμμές και επίσης σε θέμα κινητήρα είναι από τα πιο καλά λεωφορεία του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης όπως όλα τα Citaro του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης με τον 12lt κινητήρα.

Δείτε φωτογραφίες και βίντεο εδώ:

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ. ΔΕΝ ΚΡΑΖΩ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΟΥΤΕ ΓΡΑΦΩ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σας δείχνω μερικές ζωγραφιές με λεωφορεία που έκανα στον υπολογιστή μου.

Σας δείχνω 3 θρυλικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

Σας δείχνω μία ζωγραφιά με τον θρύλο των 18μετρων λεωφορείων.