Λίγα λόγια για τα Mercedes-Benz Citaro O530 Facelift 12m του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και η γνώμη μου για αυτά.

Λίγα λόγια για τα Mercedes-Benz Citaro O530 Facelift 12m του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης:

Τα Mercedes-Benz Citaro είναι μεταχειρισμένα και αγοράστηκαν από το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον Παπαδάκη. Τα λεωφορεία τα πήρε το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον Παπαδάκη τον Ιανουάριο του 2020, δηλαδή πριν 2 χρόνια και ήρθαν από το εξωτερικό και συγκεκριμένα κάποια είναι πρώην Connexxion, κάποια πρώην BVG, και κάποια άλλα είναι από άλλες εταιρίες. Κάποια φοράνε κινητήρα OM457LA, κάποια φοράνε κινητήρα OM904LA και κάποια φοράνε κινητήρα OM906LA. Πολλά Citaro είναι με 2 πόρτες ενώ μερικά είναι με 3 πόρτες.

Η γνώμη μου για τα Mercedes-Benz Citaro O530 Facelift 12m του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης:

Τα Mercedes-Benz Citaro παρόλο που είναι μεταχειρισμένα είναι πολύ πιο καθαρά και πολύ πιο καλά συντηρημένα στον κινητήρα, το εσωτερικό τους αλλά και το εξωτερικό τους σε σχέση με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, συν ότι πολλά από αυτά είναι πολύ αθόρυβα σε σχέση με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

Τελικά συμπεράσματα:

Τα Mercedes-Benz Citaro αξίζουν να είναι στους δρόμους γιατί είναι πολύ πιο καλοσυντηρημένα σε σχέση με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ και είναι πιο "καινούργια" σε σχέση με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σας δείχνω μερικές ζωγραφιές με λεωφορεία που έκανα στον υπολογιστή μου.

Σας δείχνω 3 θρυλικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

Σας δείχνω μία ζωγραφιά με τον θρύλο των 18μετρων λεωφορείων.